فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار و کشف 90 میلیارد ریالی لوازم خانگی احتکار شده در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا : سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با انجام کار اطلاعاتی از خبری مبنی بر وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی در شهر یزد مطلع شدند.

سردار بهدانی فرد ضمن اشاره به کار گسترده اطلاعاتی ماموران و شناسایی محل دقیق این انبار افزود: ماموران در بازرسی از این انبار 50هزار قلم لوازم خانگی شامل بشقاب، ديس، کاسه، قاشق، چنگال، پارچ و ليوان و .... را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را 90میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطر نشان کرد:  در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی ادامه داد:  درتحقیقات پلیس مشخص شد، متهم با توجه به وضعيت فعلي بازار و نوسانات قيمت لوازم خانگي با انبار کردن آن قصد سوء استفاده از موقعيت موجود را داشته است  که حسب دستور مقام قضائي انبار مورد نظر پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه امروز در شرایط  جنگ اقتصادی قرارداریم تاکید کرد و از همكاري آگاهانه شهروندان با پليس در اجراي موفقيت آميز اين عمليات گسترده، گفت: از شهروندان می خواهیم چنانچه اطلاعی از دپوی کالا دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا