رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران: در عملیات مشترک پلیس تهران و استان یزد ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

یزد فردا: سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: ماموران عملیات ویژه این پلیس با تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی فشرده و پیچیده شبانه روزی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر با جاسازی حرفه‌ای در تریلر مترصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور به تهران است.

وی ادامه داد: ماموران خودروی تریلر را که حامل مواد مخدر بود در یکی از محور‌های استان یزد شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خودروی مذکور را در حوالی شهرستان یزد متوقف، ضمن دستگیری راننده آن در بازرسی از داخل باک گازوئیل مقدار ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه ماموران خدوم و تلاشگر مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به صورت شبانه روز از نقطه صفر مرزی تا شهر تهران را مدام و مستمر تحت کنترل و رصد اطلاعاتی دارند؛ تصریح کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا