یزد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برق رسانی به 15 روستا همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا ، آرش نواب از برق رسانی به ۱۵ روستا همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال خبر داد وگفت : در دولت تدبیر و امید قسمتی از درآمد عوارض برق به برق ‌رسانی به روستاها با انجام طرح های روستایی شدت گرفت و اکنون هیچ روستایی بدون برق در این خطه کویری وجود ندارد.

 

این مسول افزود: روستاهای محمدآباد ارجمندی ، ابوالفضل، حسین آباد، قدمگاه، مجیدآباد،خضرآباد، فتح آباد جنوبی، فرود آباد، کریم آباد و چلپایی در شهرستان خاتم از خدمات برق مطلوب در هفته دولت بهره مند می شوند.

 

او اضافه کرد : روستاهای خورشیدآباد ، حجت اباد و دشت ده در شهرستان یزد و روستاهای دولت آباد اردی و سهراب ابرکوه نیز در برنامه های افتتاح پروژه های روستایی هفته دولت استان گنجانده شده است.

 

نواب با بیان اینکه روستایی بدون برق دارای پنج خانوار ساکن در استان نداریم، افزود: با وجود صعب العبوری و کوهستانی بودن مسیر در برخی مناطق ، از چند تیم مجهز پیمانکاری استفاده شد ، اما خرسندیم که توانستیم چراغ روشنایی در دور افتاده ترین مناطق استان روشن کنیم .

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد ۹۹.۷۲ درصد جمعیت این روستاها از نعمت برق را بهره مند خواند و گفت : از کل روستاهای برقدار استان ، ۳۵۱ روستا آن بالای ۲۰خانوار است که بخش عمده ای روستا استان زیر ۲۰ خانوار بوده و نشان می دهد دولت به همه روستا ها اعم ۱۰ خانوار یا کمتر هم برق رسانی داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا