سرهنگ پاسدار «مصطفی بهشتی فیروزآبادی» مصطفی بهشتی فیروزآبادی گفت: سپاه در بسیاری از بحران‌ها که وظیفه‌ای در قبال آن‌ها ندارد بر اساس احساس وظیفه حضور پیدا می‌کند ودر هر مشکلی در کنار مردم است.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، جلسه تعاملی مسئولین و فرماندهان ناجا و سپاه شهرستان میبد به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فیروزآبادی با بیان اینکه امیدوارم همه ارگان‌ها در حوزه‌های مأموریتی خود موفق باشند، افزود: سپاه در بسیاری از بحران‌ها که وظیفه‌ای در قبال آن‌ها ندارد بر اساس احساس وظیفه حضور پیدا نموده و در کنار مردم است.

بهشتی فیروزآبادی ضمن تقدیر از فعالیت‌های خوب ناجا عنوان کرد: ناجا و سپاه برای خدمت به مردم در کنار هم هستند و هیچ شکافی بین آن‌ها وجود ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد با تأکید بر اینکه باید بیشتر از این‌ها در کنار مردم بود، گفت: سپاه در مقابله با کرونا و نهضت کمک‌های مومنانه وتأمین امنیت در قالب گشت‌های عملیاتی رضویون خدمات خوبی را از خود به جا گذاشته است و جز این هم انتظاری از این نهاد مردمی نیست.

وی تأکید کرد: نیرو‌های مسلح در همه بحران‌ها و گرفتاری‌ها در کنار هم دیده شده اند و هر جا نیاز و کاستی‌ای بوده سپاه با توجه به رویکرد و ماهیت مردمی خود ورود به موقع جهت خدمت داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا