همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس روز شنبه با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دردبستان دخترانه شاهد شهید مدنی بهاباد با حضور فرماندارامام جمعه ومسئولان محلی نواخته شد.

فرمانداربهاباد درآئین بازگشائی مدارس بهاباد که صبح  امروز شنبه به صورت نمادین دردبستان دخترانه شاهد شهید مدنی بهاباد برگزارشد درسخنانی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان ومعلمان بررعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی  توسط دانش آموزان درایام شروع کرونا ویروس تاکید کرد و گفت :  امیدواریم دانش آموزان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بتواند این ویروس منحوس را شکست دهند .

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با بیان اینکه مدرسه به عنوان یک مرکز تعلیم و تربیت،  حد و اندازه جامعه را تعیین می‌کند، ادامه داد: آینده موفق کشور در گرو توجه شایسته به مدرسه امروز است که باید با همت و تلاش جمعی مسئولان برای تحقق آن تلاش کرد.

وی تصریح کرد : در جوامع بشری عوامل زیادی در تعلیم و تربیت افراد نقش دارند ؛ که اولین و مهمترین آنها مدرسه می باشد ؛ که راه را برای پرورش استعدادهای خلاق و توانمند هموار می سازد .

مدیر آموزش وپرورش بهاباد همچنین دراین مراسم با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به همه دست اندرکاران تعلیم وتربیت خصوصا دانش آموزان و فرهنگیان وبا بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس بر اساس مقررات با هدف ارائه آموزش در کنار تامین سلامتی پیش‌بینی شده است یادآور شد:  جای هیچ نگرانی برای تحصیل در شرایط کرونایی  نیست.

حسن رزاقی بهابادی بااشاره به اینکه برای پیشگیری از ویروس کرونا و سلامتی دانش‌آموزان و فرهنگیان، ضدعفونی فضای داخلی و بیرونی مدارس، کلاس‌ها و فضای کارگاهی، سالن‌ها و بخش اداری مستمر صورت می‌گیرد افزود : والدین درخصوص دانش آموزان خود هیچ گونه نگرانی ودغدغه ای نداشته باشند .

مدیر آموزش وپرورش بهابادافزود : صیانت از سلامت جسمی و روحی روانی دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیاء گرامی را دغدغه و اولویت اول آموزش و پرورش است  که برای رسیدن به آن از همه امکانات و ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد.

وی  درادامه از تمامی دستگاههای اجرائی ومسئولان شهرستان خواست تا با اتحاد وهمدلی کمک کنند تا بتوانیم سال تحصیلی جدید را بدون هرگونه دغدغه ای آغاز کنیم تا والدین دانش آموزان درخصوص سلامت فرزندان خود هیچ گونه مشکلی نداشته باشند .

درشهرستان بهاباد بیش از 3500 نفر دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد که در52 مدرسه به تحصیل علم ودانش مشغول هستند ..

انتهای پیام /

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا