مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: برای نخستین بار مرکز تولیدات رادیوئی و تلویزیونی صداوسیما در شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

یزد فردا: ، امیر احمد پهلوانیان، در اختتامیه برنامه تلویزویون مجازی "قرار دل" ویژه دهه اول محرم با اشاره به اینکه شیوع کرونا فرصت‌هایی جدید در رسانه ایجاد کرد، گفت: این فرصت باعث شده خلاقیت‌های زیادی در تولیدات رسانه در کشور ایجاد شود.

او افزود: به منظور معرفی ظرفیت‌های اجتماعی، اقتصادی و هنری شهرستان‌ها مرکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما در برخی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان بافق ایجاد می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد تصریح کرد: این ایده برای نخستین بار از سوی مرکز یزد ارائه شده و تلاش داریم برای توسعه آن زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرستان بافق از ظرفیت‌های بالای هنری برخوردار است و باشگاه خبرنگاران جوان و جوانه‌های این شهرستان در کشور درخشیده است.

پهلوانیان افزود: پوشش نماز ظهر عاشورای بافق به صورت زنده از شبکه یزد و سراسری توسط تیم رسانه‌های دفتر خبر بافق نیز نشان از ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی در این شهرستان است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد بیان داشت: در برخی از شهرستان‌ها نیز آثار نمایشی و تلویزیونی تولید شده که انتظار می‌رود این فعالیت در شهرستان بافق نیز به زودی آغاز شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا