مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: تلاش های کادر درمان در سراسر کشور به ویژه استان یزد در زمینه درمان و مقابله با کرونا جهاد اکبر است.

یزد فردا: علی صالحی صبح چهارشنبه در رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: بیمه سلامت استان یزد در همه ایام به ویِژه در زمان شیوع کرونا طعم شیرین خدمت را به مردم یزد چشاندند که این امر شایسته تقدیر است.

وی عنوان کرد: تلاش‌های کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در ایام کرونا شایسته تقدیر است و به واقع کادر درمان در حال انجام جهاد اکبر است.

صالحی بیان کرد: بیمه سلامت طی سال‌هایی که گذشت خدمات ارزشمند و مؤثری ارائه کرد که طرح تحول نظام سلامت که بخشی از بار اصلی آن بر عهده بیمه سلامت بود که البته اطلاع رسانی آن در بیمه سلامت مورد غفلت قرار گرفت اما برگزاری این رزمایش سایبری، گامی جدید در بحث اطلاع رسانی در حوزه بیمه سلامت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: اگر همکاری و همدلی در دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد، کارها آسان‌تر و روان‌تر انجام و خدمت رسانی تسهیل می‌شود.

محمود نوری شادکام از همراهی بیمه سلامت در زیر پوشش قرار دادن بیماران کرونایی فاقد بیمه قدردانی کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی یزد در هر زمینه‌ای که نیاز به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد، با آن همراهی خواهیم کرد.

رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به میزبانی بیمه سلامت استان یزد و با حضور ویدئوکنفرانسی استان‌های قم، مرکزی، سمنان، گلستان، هرمزگان و خراسان شمالی در حال برگزاری است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا