یزدفردا:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از افتتاح و راه اندازی خانه هلال بخش بهمن ابرکوه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خبر داد. 

 خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : خانه هلال ( بخش بهمن ) شهرمهردشت و روستای اسفند آباد این شهرستان با حضور بخشدار ، سرپرست شهرداری ، رئیس شورای شهرستان ابرکوه ورئیس شورای شهر مهردشت ، عضوشورای شهر ،رئیس خانه هلال وتعدادی از اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان افتتاح گردید .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه در آئین افتتاحیه خانه هلال روستای اسفندآباد گفت: خانه‌های هلال روستایی، به‌عنوان چکیده هلال‌احمر در روستاها و پل ارتباطی جمعیت هلال‌احمر در روستاها می‌باشد، خانه‌های هلال زمینه مشارکت فعال مردم روستا را در زمینه‌های امدادی و بشردوستانه فراهم می‌کند.

اکرمی اظهار داشت : خانه های هلال با هدف ایجاد بازوی توانمند جمعیت در حوادث و برنامه های آموزشی و فرهنگی به خصوص در روستاها می باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف خانه‌های هلال بهره‌گیری از توانمندی‌های مردم در روستاها است، گفت: خانه هلال از اعضای جوان، داوطلب و امدادگر تشکیل و نیز همه برنامه ها در این خانه توسط اعضا اجرا می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم با راه اندازی خانه هلال در شهرستان و با بهره گیری از ظرفیت اعضاء داوطلب وامدادگردر پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات موثر عمل کنیم.

  










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا