یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (8 سوره صف) هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَ لَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ (9 سوره صف)

یزد فردا: ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ، ﮔﺮﭼﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ(٨) ﺍﻭﺳﺖ ﻛﻪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻭ ﺩﻳﻦ ﺣﻖ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ ﺗﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﺩﻳﺎﻥ ﭘﻴﺮﻭﺯ ﻛﻨﺪ، ﮔﺮﭼﻪ ﻣﺸﺮﻛﺎﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ (٩)

هرازگاهی دست ها و قلم های فاسد صهیونیستی و استکباری از آستین فرود می آید و نقطه حساس اعتقادی مسلمانان جهان را نشانه می رود تا بدین ترتیب اسلام گریزی و اسلام ستیزی را در جهان القاء کند و با راه اندازی جنگ و خونریزی اسلام را دین ستیزه و خشونت معرفی نمایند.

نفرین بر این قلم های فاسد که قلب جهان اسلام را داغدار می کند و نفرین بر ذهن هایی که پشت این قلم ها می ایستند و به بهانه آزادی بیان مسلمانان را عزادار می نمایند.

نفرین بر این سیاست های آلوده و ننگین که شرافت و انسانیت و حریت را آزادانه به بهای توهین به مقدسات می فروشند و کرامت انسان را فدا می کنند.

اینجانب همپای همه مسلمانان جهان اهانت بعضی از جراید فرانسه یا هر جریده قلم به مزدی که در اروپا به ساحت مقدس رسول الله (صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ) و قرآن کریم جسارت روا می دارند به شدت محکوم می نمایم و با صدای بلند فریاد می زنم نور خدا را با دهانتان نمی توانید خاموش کنید که خداوند نگهدار نور خود، دین خود، پیامبر خود و مقدسات خود است. وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ
«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا