مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان اینکه اهمیت نگهداشت شهر از توسعه و احداث، مهم تر و با ارزش تر است، گفت: طرح غربالگری تست کرونا، توزیع ماهانه ماسک و مواد ضد عفونی بین کارگران خدمات شهری در حال انجام است.

یزد فردا: سید ابوالفضل کشفی بهداشت خدمات شهری را اولویت برنامه شهری در زمان کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: طرح غربالگری تست کرونا، توزیع ماهانه ماسک و مواد ضد عفونی بین کارگران خدمات شهری در حال انجام است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به اهمیت جان همه پرسنل و نیروی انسانی شهرداری، یکی از اولویت های اصلی شهرداری را تامین امنیت و حفاظت از جان کارکنان دانست و افزود: فرقی بین کارمندان شهرداری و پاکبانان وجود ندارد و همه عضو یک خانواده هستیم پس همه باید برای کاهش رخ دادن اتفاقات مخاطره آمیز در زمان کرونا برای سلامتی پاکبانان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی با توجه به لزوم توجه بیشتر ناظران و حاضران به نگهداشت شهر و پاکیزگی و شادابی، اظهار داشت: رسیدگی و نظارت به حوزه خدمات شهری، امور جاری و مسئولیت‌ها و تلاش کارکنان باید در اولویت کار قرار گیرد.

کشفی با بیان اینکه حفظ منظر شهری و نگهداشت شهر اقدام بسیار خوبی است که منجر به ارتقای کیفی خدمات رسانی می گردد، از کلیه ناظران منطقه درخواست کرد تا با تمام جدیت در جهت حفظ منظر شهری و پاکیزگی و نظافت شهر با تأکید بر حفظ جان پاکبانان و رعایت اصول بهداشتی بکوشند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا