فرمانده انتظامی اردکان از ماجرای دستگیری سارقان نیسان های این شهرستان می گوید.

یزد فردا: سرهنگ صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو نیسان در سطح شهر اردکان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی یکی ازسارقان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان تصریح کرد: متهم در اداره پلیس ابتدا منکر سرقت شد، اما در مواجه با مدارک و مستندات سرانجام لب به اعتراف گشود و به همکاری در سرقت خودروی نیسان با سه همدست خود اعتراف کرد که طی عملیات‌های جداگانه هر سه سارق دیگر دستگیر شدند.

سرهنگ صادقیان اظهارداشت: متهمان در ادامه اعتراف کردند که خودرو نیسان را پس از سرقت در اردکان به یکی از شهر‌های شرق کشور منتقل کرده است و در قبال مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به قاچاقچیان سوخت فروخته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده و با دستور مقام قضائی تحویل زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص و کشف سایر سرقت‌های احتمالی از سوی متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قراردارد.
منبع: جوان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا