حدود ده هزار و 631 نفر از کارگران در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نموده اند.

یزد فردا: روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: جلسه بررسی طرح اقدام ملی مسکن کارگری استان یزد با حضور سرپرست مدیریت اجتماعی این اداره کل برگزار شد.

سیدامیرمیروکیلی سرپرست مدیریت اجتماعی این اداره کل ضمن تشریح تفاهنامه فی مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی و همچنین تفاهم نامه منعقده با اتاق تعاون از ثبت نام حدود ده هزار و 631 نفر از کارگران در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این تفاهنامه برای خانه دار شدن 200 هزار نفر  کارگر در سراسر کشور هدف گذاری شده است افزود: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده، لیست کارگران متقاضی از شرکت ها اخذ و توسط اتاق تعاون جمع بندی و به اداره کل راه و شهرسازی استان برای اقدامات بعدی ارسال گردد.

میروکیلی اضافه نمود: بر اساس این تفاهم نامه که به امضای وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی رسید، واحدهای مسکونی مناسب و مقرون به صرفه در شهرهای هدف ساخته خواهد شد و خانواده های کارگری، بازنشستگان و مستمری بگیران قرار است در این طرح صاحبخانه شوند.

در این نشست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، نماینده انجمن صنفی کارفرمایان، رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان و نماینده اتاق تعاون استان حضور داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا