امام جمعه مهریز گفت: قدرت و عزت ایران از هشت سال ایستادگی رزمندگان سلحشور اسلام در دوران دفاع مقدس نشات گرفته و باید این روحیه به مردم و جوانان منتقل شود.

یزد فردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی دوشنبه‌شب در نشست با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، تقویت ارزش‌های انقلابی و ثمرات دفاع مقدس ملت ایران است .

وی با بیان اینکه هرچند تاکنون در خصوص انتقال خاطرات و ثمرات آن دوران هشت ساله بین مردم اقداماتی انجام شده اظهار کرد: به خاطر اهمیت موضوع اصلا کافی نیست و باید محور تمامی فعالیت فرهنگی سپاه و سایر نهادها قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: اگر خاطرات دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام نسل به نسل منتقل شود موجب شکست اهداف فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان علیه کشور است.

محی‌الدینی یادآور شد: باید با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که منشا اصلی آن دوران عزت‌بخش دفاع مقدس است برای شکست توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان اقدام شود.

در طول هفته دفاع مقدس ۳۰۰ برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌ها و مساجد با همراهی مردم و بسیجیان در شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان برگزار می‌شود.

از این تعداد ۲۲ برنامه شاخص است که شامل  برگزاری صبحگاه مشترک ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی ، تجلیل از رزمندگان و یادواره شهیدان است .

دیدار با خانواده شهیدان، برگزاری همایش بزرگ ایثارگران، برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی، همایش ائمه جمعه و جماعات و  فرماندهان پایگاه را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا