رئیس پارک علم و فناوری یزد در نشست با فرمانداران شهرستان‌های ابرکوه و اردکان خواستار رفع مشکلات و مسائل مراکز رشد واحدهای فناور در این شهرستان‌ها شد.

یزد فردا: «محمد مهدی لطفی» در نشست با «محمد کاظمی‌نسب» فرماندار ابرکوه در خصوص حل مشکل فضای اداری مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه بحث و تبادل نظر کرد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از مشکلات مرکز ابرکوه به ویژه در زمینه تامین فضای استقرار شرکت‌های فعال در این مرکز، موضوع واگذاری خانه باستانی امید سالار به پارک یزد جهت مرمت و بهره‌برداری در دستور کار قرار گرفت. 

همچنین طرفین با تأکید بر لزوم بسترسازی جهت ارتقاء فعالیت‌های شرکت‌های نوپا و فناور، خواستار همکاری بیشتر برای تقویت اقتصاد دانش بنیان در سطح شهرستان شدند.

رئیس پارک علم و فناوری یزد همچنین در دیدار با «بهروز شهابی زاد» فرماندار شهرستان اردکان، بر حل مشکلات راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در این شهرستان تاکید کرد.

لطفی با اشاره به ظرفیت‌های انسانی و توانمندی های صنعتی شهرستان اردکان، راه‌اندازی سریع‌تر مرکز رشد فناوری اردکان را با همکاری فرمانداری این شهرستان خواستار شد.

«بهروز شهابی زاد» فرماندار اردکان نیز بر آمادگی و علاقه‌مندی این فرمانداری برای همکاری در این باره و حمایت جدی از فعالیت‌های مرتبط با نوآوری و دانش‌بنیان در اردکان تاکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا