نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی در زمان حال تحریف حقایق اصلی نظام است که باید با بصیرت و آگاهی‌بخشی آحاد مردم از آن جلوگیری کرد.

یزد فردا:آیت‌الله عبدالکریم فرحانی شنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع علما و روحانیون یزد افزود: وارونه  جلوه‌ دادن حوادث مختلف انقلاب در ابعاد مختلف با بهره‌گیری از تمامی امکانات فرهنگی و رسانه‌ها در دستور کار دشمنان نظام اسلامی است .

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری و مقابله با این توطئه استکبارجهانی باید همه مردم، مسوولان و حوزه‌های علمیه هوشیار باشند ادامه داد: روشنگری و تبیین واقعیات درخشان کشور و برکات عظیم انقلاب به مردم در زوایای متعدد موجب شکست توطئه گسترده دشمن در مقوله تحریف است.

نماینده خبرگان رهبری به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ورود مسوولان و فرهیختگان جامعه برای مقابله با این توطئه اشاره کرد و یادآور شد: نقش علما و روحانیون در حوزه‌های علمیه در تحقق منویات معظم‌له بسیار اساسی و راهبردی است که باید جدی وظایف دینی و ملی خود را انجام دهند.

فرحانی بیان کرد: باید مردم به خصوص نسل جوان  را با برنامه‌های مناسب و منطقی در جریان مسایل انقلاب و نظام قرار داد که برای انجام آن یک همت و عزم همگانی نیاز است و بدون شک استکبار همانند گذشته در رسیدن به اهداف شوم خود متحمل شکست می‌شود.

وی، توجه مردم و مسوولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری و داشتن بینش و روحیه انقلابی را در مسایل مختلف و موضوع تحریف سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان به خصوص آمریکا برشمرد که باید همیشه مدنظر گیرد و استکبار به اهداف خود نمی‌رسد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا