رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، حداکثر نرخ مصوب مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در مراکز عرضه را ۱۳۰۰ تومان اعلام کرد.

یزدفردا: محمدرضا علمدار یزدی اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته استانی، حداکثر نرخ مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در تمام مراکز توزیع از جمله واحدهای صنفی، فروشگاه‌های لوازم پزشکی، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … ۱,۳۰۰ تومان و نرخ تولید کننده ماسک سه لایه ۱۱ هزار ریال تعیین شد.

علمدار یزدی تاکید کرد: اولویت استان تأمین ماسک با قیمت مناسب برای مردم است و در این زمینه واحدهای صنعتی در استان یزد توانایی تولید روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک سه لایه طبی را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با بیان اینکه هر ماسک سه لایه دارای دو لایه اسپان باند و یک لایه میانی ملت بلون است، گفت: از سه واحد صنعتی بزرگ تولید ملت بلون در کشور که نیاز کل کشور در این قلم کالایی را تأمین می‌کنند یکی از آنها در استان یزد است بنابراین در زمینه تأمین آن مشکلی نداریم

وی افزود: هر گونه فروش به قیمت بالاتر از نرخ اعلامی، تخلف گرانفروشی بوده و در صورت انعکاس شکایات در این زمینه به شماره تماس ۱۲۴ و یا درج در سامانه ir.۱۲۴ مراتب پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا