فرماندارمیبد در تجلیل از خیر میبدی گفت: در بهمن‌ماه امسال سه پروژه اورژانس، ساختمان یک 96 تخت خوابی و ساختمان پزشکان به بهره‌برداری می‌رسد و با تکمیل ساختمان شماره یک، بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد به مجهزترین بیمارستان جنوب شرق کشور بدل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فرماندارمیبد به همراه رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) با حضور در منزل حاج هدایت حاجی از این خیر عرصه سلامت تقدیر به عمل آورد.

حسین فلاح بابیان اینکه این خیر میبدی پروژه ساختمان شماره یک بیمارستان میبد را در زیربنای چهارده هزار مترمربع شامل پنج بخش برعهده‌گرفته است گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون 12 میلیارد هزینه شده است.

فلاح افزود: امروز قرار شد این خیر عزیز در ادامه کار هم کمک کند و با هماهنگی که در استان و وزارت بهداشت داریم تا پایان سال بخشی از هزینه‌ها از سوی دولت و بخشی هم از سوی خیر تا پایان سال تأمین شود.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: برای تکمیل ساختمان شماره یک بیمارستان نزدیک به 30 میلیارد تومان هزینه دارد که قرار شد بخشی را خیر و بقیه از بودجه‌های استانی و متمرکز تأمین شود.

فلاح گفت: من این نوید را به مردم شهرستان میبد می‌دهم که در بهمن‌ماه امسال سه پروژه اورژانس، ساختمان یک 96 تخت خوابی و ساختمان پزشکان که با پی گیری امام‌جمعه، نماینده و دانشگاه علوم پزشکی استان در حال اجراست به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با تکمیل ساختمان شماره یک، بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد به مجهزترین بیمارستان جنوب شرق کشور بدل خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا