فرماندار مهریز گفت: افراد خیر در ۶ ماهه نخست امسال ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی مورد نیاز مردم در سطح شهر و نیز روستاهای این شهرستان کمک کردند.

یزدفردا: رضا زارع زاده مهریزی افزود: این کمک‌ها در اجرای ۱۸ طرح در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان ، بهزیستی، امداد و نجات و گردشگری هزینه شده است .

وی با اشاره به تداوم تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و اینکه برای اجرای طرح‌های مورد نیاز، دولت به تنهایی قادر به اجرای طرح‌ها نیست، اهمیت همکاری بخش‌خصوصی و خیران را برشمرد و همکاری بیشتر آنها را خواستار شد.

این مسوول اظهار کرد: رویکرد محوری دولت در این شهرستان با همکاری مسوولان و پیگیری مردم، جذب خیران برای اجرای طرح‌های مورد نیاز مردم در شهر و مناطق روستایی مورد توجه است .

زارع زاده مهریزی با بیان اینکه مردم می‌توانند برای اطلاع از طرح‌های خیری و نیازهای شهرستان با شماره ۰۳۵۳۲۵۲۲۵۰۵ تماس بگیریند، یادآور شد: همکاری های مردمی در اجرای طرح‌ها موجب حل بسیاری از مشکلات و رفع نیاز همگان است .

وی از تدوین اطلس خیران با هدف ارتقا و گسترش فرهنگ خیرخواهی و تجلیل از خدمات شایسته آنها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی  شهرستان خبر داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا