رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد گفت : درشش ماهه سال جاری مبلغ 18 میلیارد و 425 میلیون ریال وام به صورت کارگشائی به تعداد 301 نفر از مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است .

حمید دهقان بهابادی درگفتگو با خبرنگاربهاباد فردا د ربهاباد اظهارداشت :  با توجه به انعقاد تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران ، 169 نفر نیز برای دریافت تسهیلات کارگشایی  به مبلغ 8 میلیاردو 450میلیون ریال وام به این موسسه مالی معرفی شدند .

رییس کمیته امداد بهاباد درادامه با اشاره به تامین مسکن نیازمندان خاطرنشان ساخت : به منظورتامین مسکن نیازمندان دراین راستا مبلغ 3 میلیاردو 365 میلیون ریال وام مسکن به تعداد 27 نفر پرداخت شده است .

دهقان بهاباد ی به پرداخت تسهیلات به مددجویان ونیازمندان و معرفی به بنیاد علوی وصندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و افزود : کمیته امداد بهاباد درزمینه راهگشای مددجویان وکمک به این ولینعمتان در 6 ماه سال جاری مبلغی بیش از 6 میلیاردو 660 میلیون ریال وام قرض الحسنه به تعداد 132 نفر وام پرداخت کرده که این وامها با مشارکت ومعرفی به بنیاد علوی واز محل اعتبارات کمیته امداد بهاباد بوده است .

رییس کمیته امداد بهاباد مجموع این اعتبارات را بیش از18 میلیاردو 425 میلیون ریال به 301 نفر ازنیازمندان ومددجویان این شهرستان اعلام کرد .

درحال حاضر تعداد 924 خانواردرقالب 1985 نفر از خدماات حمایتی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بهاباد استفاده میکنند .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا