معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا باید از فضای مجازی و ظرفیت رسانه‌های گروهی برای برگزاری هرچه با شکوه تر یادواره های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهاد در کنار سایر برنامه‌ها استفاده شود.

یزدفردا: محمدجواد برزگر دوشنبه شب در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری یادواره سرداران  و۳۱۳ شهید شهرستان افزود: برنامه‌های یادواره باید بر اساس شرایط خاص موجود با همکاری مردم و مسوولان پیگیری و اقدام شود.

وی ادامه داد:  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در فضای مجازی با تهیه و تولید محتواهای مناسب توسط تشکل‌ها و نهادها و همکاری دست‌اندرکاران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های گروهی موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد.

این مسوول به موج سوم شیوع کرونا اشاره کرد و یادآور شد: باید برنامه‌های یادواره شهدای گرانقدر با درنظر گرفتن شرایط موجود با ظرافت خاص ولی باشکوه و موثرتر از گذشته  برای ترویج فرهنگ والای ایثار در راه خدا صورت گیرد.

برزگر تصریح کرد برای ترویج این فرهنگ ارزشمند که نیاز جامعه و نسل جوان مومن و انقلابی به خصوص به خاطر تهدید فرهنگی دشمنان بیش از گذشته احساس می‌شود باید از وصیت‌نامه، زندگی‌نامه و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس بهره گرفت .

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: در آستانه کنگره سرداران و چهار هزار شهید استان یزد باید یادواره ۳۱۳ شهید این شهرستان با همکاری تمامی مسوولان و مردم به نحو مناسبی برگزار شد.

سرهنگ علی فاتحی افزود: این یادواره  ۲۴ مهرماه امسال در حسینیه اعظم محله مزویرآباد مهریز همراه با برنامه‌های متنوع و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از فضای مجازی صورت می‌گیرد.

در این جلسه رییسان کمیته‌های مختلف یادواره گزارشی از اقدامات خود را برای برگزاری این مراسم ارایه  کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا