امام جمعه مهریز گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید مروج اخلاق انسانی، ارزش‌های معنوی و انقلابی در بین نسل جوان باشد که تحقق این ایده سبب شکست تهدیدهای نرم استکبارجهانی می شود.

یزدفردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شنبه در آیین تجیل از اعضای گروه سرود رهپویان حرم این شهرستان افزود: هنری در جامعه اسلامی مورد تایید و ارزشمند است که تعالی‌بخش مردم و جوانان در مسیر دین و انسانیت باشد.

وی با قدردانی از فعالیت این گروه هنری که  برای شهرستان افتخار کسب می‌کند، ادامه داد: بهره‌گیری از محتواهای فاخر و متن‌های ارزشی و معنوی  در تولیدکارهای هنری به ویژه سرود در مردم به خصوص نوجوانان و جوانان بسیار تاثیرگذار است و باید تقویت شود.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه باید از تشکیل و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در بین مردم و جوانان دارای جذابیت است حمایت کرد، یادآور شد: خیلی از مفاهیم دینی و اخلاقی بر اساس اهداف نظام و انقلاب را می‌توان در قالب سرود منتقل کرد.

محی‌الدینی از اینکه تاکنون گروه سرود یادشده برنامه های خوبی در مناطق مختلف کشور اجرا کرده است،از اعضای آن قدردانی کرد و از مسوولان خواست بیش از گذشته در راستای تقویت و حمایت  از این گروه و مراکز فرهنگی و هنری منطقه اقدام مناسب انجام دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه به تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه توطئه های فرهنگی آنها علیه ایران و جوانان همچنان ادامه دارد، گفت: باید با بهره‌گیری از جلوه‌های فرهنگی و هنری برای شکست دشمنان اقدام کنیم.

محی‌الدینی، تشکیل گروه سرود را راهکاری مناسب در موضوع هنر برای تهیه و انعکاس خوبی‌ها و زیبایی‌ها در جامعه اسلامی و انقلابی و بین مردم و جوانان برشمرد که به همت و همراهی مسوولان و تلاش و برنامه‌ریزی گروه‌های هنری و فرهنگی نیاز مبرم دارد .

همچنسن مسوول گروه سرود یادشده گفت: تاکنون حدود یکهزار نفر از نوجوانان و جوانان جذب این گروه و فعالیت‌های متعدد جانبی آن شده‌اند.

مهدی زارع افزود: در پنج سال اخیر این گروه حدود ۵۰  اثر هنری تولید و عرضه کرده  است.

در پایان این مراسم با لوح سپاس از تلاش اعضای گروه سرود یادشده قدردانی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا