فرماندار مهریز گفت: در شش ماهه نخست امسال ۳۶۰ میلیارد ریال بودجه از محل تملک دارایی و متوازن برای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق شهری و روستایی به این شهرستان اختصاص یافت.

یزدفردا: رضا زارع زاده مهریزی افزود: از این مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال جزو بودجه‌های متوازن و ۱۲۰ میلیارد ریال بقیه از محل تملک دارایی است .

وی ادامه داد: بر اساس مقررات تا پایان سال بودجه‌های تخصیص یافته در راستای اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی، آموزشی، فرهنگی، شهرداری  و راهداری هزینه می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه برای جذب بودجه های مورد نیاز منطقه پیگیری لازم  توسط دستگاه‌های دولتی به عمل می‌آید بر اهمیت همکاری بخش‌خصوصی در اجرای طرح‌ها اشاره کرد.

زارع زاده مهریزی، ظرفیت خیران و کمک های مردمی را فرصت مغتنمی ذکر کرد که تاکنون برای جلب مشارکت آنها اقدام‌های خوبی برداشته شد و باید همچنان با همکاری مردم برای امور عمرانی و فرهنگی بهره گرفت.

فرماندار مهریز مشارکت بخش‌خصوصی را در ایجاد طرح‌های تولیدی و صنعتی برای تولید و اشتغال جوانان  یک ضرورت در شرایط حال دانست و همکاری سرمایه‌گذاران را خواستار شد.

زارع زاده مهریزی از اینکه بخش‌خصوصی به خاطر موقعیت مناسب این شهرستان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند قدردانی کرد و آمادگی بیشتری  را برای همکاری با آنها در شهر و روستاها اعلام کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا