فرمانده انتظامی استان کرمان از اعمال محدودیت هایی برای ورود مسافران و کاروان های ورودی به استان کرمان در آستانه اربعین خبر داد.

یزدفردا: فرمانده انتظامی استان کرمان از اعمال محدودیت هایی برای ورود مسافران و کاروان های ورودی به استان کرمان در آستانه اربعین خبر داد. 

سردار"عبدالرضا ناظری"با تسلیت اربعین حسینی گفت: طی سال جاری بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای کاهش زمینه های شیوع بیشتر این ویروس، از ورود مسافران و کاروان های ورودی به استان کرمان ممانعت می شود.

 

وی افزود: در این رابطه طرح پایش ورود وسائط نقلیه دارای پلاک غیربومی و عمدتا اتوبوس ها و کاروان های ورودی به استان در مناطق مختلف در دست اجرا است که در این رابطه از هموطنان عزیز می خواهیم در ایام اربعین به منظور کاهش زمینه های شیوع بیشتر ویروس کرونا از سفر خودداری کنند.

 

فرمانده انتظامی استان، بیشترین اعمال محدودیت های ورود وسائط نقلیه غیربومی را در حوزه شهرستان کرمان دانست و گفت: بنا به این محدودیت ها از ساعت ۱۲ امروز تا پایان هفته جاری از ورود و تردد وسائط نقلیه پلاک غیربومی به گلزار شهدای شهر کرمان جلوگیری خواهد شد و چه بهتر که بعد از آن نیز هموطنان گرامی برای زیارت مزار مطهر سردار دل ها از مسافرت های دسته جمعی و کاروانی خودداری کنند.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا