فرماندار بهاباد در جلسه ستاد مقابله با کرونا، باتوجه به الزامی بودن استفاده از ماسک، خواستار تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان شد و گفت: لازم است نظارت و بازرسی ها با جدیت از سوی بازرسان ستاد انجام شود و با افرادی که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قانونی صورت گیرد.

یزدفردا: جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا به ریاست "محمد مهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد و با حضور امام جمعه بهاباد دیگر اعضای این ستاد در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار بهاباد با اشارە به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در شهرستان گفت: براساس مصوبات ستاد استانی کرونا، برگزاری مراسمات عمومی از جمله مراسم عروسی، ترحیم، همایش ها، فعالیت باشگاه‌ ای بدنسازی لغو و اصناف غیر ضرور از ساعت 20 شب به مدت یک هفته تعطیل می باشند.

مهندس خانی زاده باتوجه به الزامی شدن استفاده از ماسک در استان یزد خواستار تشدید بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان شد و افزود: لازم است نظارت و بازرسی ها با جدیت از سوی بازرسان ستاد انجام شود و با افرادی که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قانونی صورت گیرد.

دکتر رضوی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بهاباد با بیان  اینکه دورهمی های خانوادگی ابتلا به ویروس کرونا را در شهرستان افزایش داده است گفت: محل ابتلای بیش از 90 در صد مبتلایان به بیماری کرونا ، مجالس دورهمی خانوادگی، عروسی، تولد و مراسمات  ترحیم بوده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا