نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی ورودی این شهرستان که دروازه اصلی استان از جنوب کشور محسوب می‌شود جزو مطالبات برحق مردم و مسوولان است و به ساماندهی نیاز دارد.

یزدفردا: محمدرضا صباغیان افزود: در این خصوص تاکنون جلسه‌های مکرر با مسوولان برگزار شده که باید هرچه زودتر به مطالبه مردم پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه مسافران زیادی به خصوص از اقصی نقاط کشور از این میدان، جاده اصلی و ورودی مهریز عبور می‌کنند به اهمیت و ضرورت آن اشاره کرد و پیگیری طرح را خواستار شد.

نماینده مردم مهریز، بافق ،بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تامین روشنایی جاده مهریز به یزد جزو مطالبات مهم دیگری است که باید اقدام مناسب صورت گیرد.

صباغیان با بیان اینکه در این زمینه نیز تاکنون چند جلسه با مسوولان استان برگزار شده تصریح کرد: اختصاص بودجه لازم و اجرای طرح نقش مهمی در تامین آسایس مردم و رانندگان دارد.

ورودی شهر مهریز به خاطر موقعیت جغرافیایی منطقه که در کنار جاده اصلی شمال، جنوب کشور قرار دارد سالانه مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور از کنار شهر عبور می‌کنند.

در اغلب شهرهای که وضعیت آن‌ها مشابه مهریز است، نهادهای اجرایی و مسئول امر کارهای خوبی را برای معرفی منطقه و امکاناتی برای رفاه حال مسافران فراهم کرده‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا