در این میان یکی از بخش هایی که کمتر و یا اصلا دیده نشده اند نیروهای خدماتی هستند که به صورت شرکتی در مراکز بهداشتی استان پا به پای نیروی رسمی و پیمانی آن مراکز مشغول به کار هستند.

یزدفردا: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نامه ای به استاندار یزد خواستار دیده شدن و پرداخت پاداش به نیروهای کارگری مراکز بهداشتی استان شد.
وی در رابطه با این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشورمان، مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و ... به عنوان پیشتازان سلامت عمومی تمام تلاش خود را جهت حفظ و صیانت سلامت مردم به کار بسته اند که در اینجا جا دارد از همگی آنها تقدیر و تشکر کنم.
وی تصریح کرد: در این میان یکی از بخش هایی که کمتر و یا اصلا دیده نشده اند نیروهای خدماتی هستند که به صورت شرکتی در مراکز بهداشتی استان پا به پای نیروی رسمی و پیمانی آن مراکز مشغول به کار هستند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه کارگران مراکز بهداشتی علاوه بر نظافت، پاکسازی و ضدعفونی بیمارستان‌ها، کارهای شخصی بیماران را به دلیل نداشتن همراه بر عهده دارند و فعالیتشان در این شرایط همچون دیگر پرسنل حوزه بهداشتی دارای خطرات فروانی است. و در واقع می توان گفت نیروهای خدماتی مظلومان بخش سلامت هستند که باید صدایشان شنیده شود.
وی بر لزوم پرداخت پاداش به نیروهای خدماتی مراکز بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تاکید ورزید و افزود: براساس اطلاع واصله بخش کارگری شاغل در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی از حیث پرداخت پاداش دوران کرونا مغفول مانده اند.
تشکری با بیان اینکه از استاندار یزد تقاضا دارم برای جبران زحمات و ایجاد انگیزه بیشتر در نیروی کار و تاثیر آن در امر خدمات رسانی مطلوب از منابعی که به مظنور پاداش و مزایای بیماری کرونا به مراکز درمانی اختصاص می یابد به نحو مقتضی نیروهای خدماتی و شرکتی نیز بهره مند گردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا