نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: وظیفه نمایندگان مجلس کار اجرایی نیست بلکه قانونگذاری و نظارت است، اگر درست، دقیق و شفاف پیگیری و انجام شود بسیاری از مشکلات کشور در امور مختلف رفع می‌شود.

یزدفردا: محمدرضا صباغیان افزود: اگر نمایندگان مجلس بر اساس قانون اساسی وظایف خود را درست و جدی انجام دهند امور اجرایی کشور و مطالبات برحق مردم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه همه نمایندگان باید به مسایل کلان جامعه به خصوص قانونگذاری و نظارت عالیه بپردازند، اظهار کرد: بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه مناسب و جدی نظارتی ندارند و وجود برخی از مشکلات ناشی از آن است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس اظهار کرد: تا نمایندگان به رسالت خود با دقت و شفافیت عمل نکنند مشکلات مختلف وجود خواهد داشت و باید همه تابع قانون باشیم و رسالت خود را انجام دهیم.

صباغیان به اهمیت تشکیل و فعالیت کارگروه توسعه با حضور مسولان محلی و ارشد استان یزد بر اساس نیاز هر منطقه و اولویت‌ها اشاره کرد  و گفت: تاکنون در شهرستان مهریز با همکاری و پیگیری مسوولان در این مورد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گفته وی، پیگیری بندرخشک، جاده مهریز به خاتم، ایجاد مجتمع دامداری ها، ساخت راه‌آهن و پاسگاه شهید مدنی تاکنون توسط کارگروه توسعه پیگیری های لازم انجام شده است و در ادامه بر حسب ضرورت و نیاز اقدام مناسب به عمل می‌آید.        

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا