مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: طرح هر کارمند حامی فرزند معنوی هم‌زمان با پویش ایران مهربان باقوت در حال اجرا است.

یزدفردا: محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی که دبیرخانه آن در محل استانداری تشکیل‌شده است هم‌ زمان با پویش ایران مهربان باقوت در حال اجرا است.

او افزود: پویش ایران مهربان با چشم‌انداز این‌که در بهار ۱۴۰۰، جشن باشکوهی با نام "ایران مهربان“ برگزار شود و در آن رسماً اعلام شود «هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود ندارد و سرانه دریافتی فرزندان مشمول به ۷۰۰ هزار تومان ارتقاءیافته است»، آغازشده به‌طوری‌که جامعه هدف جذب حامیان صرفاً کارمندان نبوده و تمامی اقشار جامعه ازجمله بنگاه‌های اقتصادی، اصناف، بانک‌ها و شرکت‌ها را در برگرفته ونهایت بهره‌مندی از این ظرفیت ملی و عظیم به عمل آید.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: امید است با اجرای این طرح تحول چشمگیری درزمینهٔ کمک به ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) به وجود آید.

شجاعان اظهار داشت: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

او با اشاره به رشد ۹۵ درصدی کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان نیکوکار به ایتام و فرزندان نیازمند (محسنین) در شش‌ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: طی این مدت ۱۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان از سوی حامیان نیکوکار استان یزد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند کمک شد.

شجاعان بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به ثبت نام در طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا