سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یزد از نجات ۷ تن از ساکنان یک آپارتمان مسکونی از میان دود و شعله‌های آتش خبر داد.

یزدفردا: سید محمد میرجلیلی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبان ۵۶ متری به محل حادثه واقع در خیابان شهید قندی مجتمع آفتاب اعزام کرد.

او افزود: محل حادثه یک ساختمان ۷ طبقه بود که پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که آتش سوزی در یک واحد تقریبا ۸۰ متری در طبقه هفتم این ساختمان هفت طبقه رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و طبقات فوقانی است.

میرجلیلی با اشاره به عملیات آتش نشانان در این حادثه اظهار داشت: دود زیادی طبقات ساختمان را فرا گرفته و تعدادی از ساکنان در میان دود و شعله‌های آتش گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه نجات و اطفای حریق، عملیات اطفا حریق و نجات ساکنان را آغاز کرده که موفق به نجات جان هفت تن از ساکنان گرفتار شده در میان دود و شعله‌های آتش شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی یزد با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود، گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و تنها یکی از ساکنان دچار سوختگی شده بود. بقیه نجات یافتگان دچار دود زدگی شده بودند که برای دریافت خدمات درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل شدند و آتش نشانان پس از پایان مراحل ایمن سازی ساختمان به عملیات خود پایان دادند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا