معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد به جایگاه صنایع در توسعه اقتصادی شهرستان بهاباد اشاره نمود و گفت: با هم افزایی مسئولین و کارآفرینان و استفاده از توان یکدیگر می توانیم موتور محرکه پیشران توسعه اقتصادی شهرستان بهاباد را استارت بزنیم.

یزدفردا: جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهاباد روز دوشنبه 28 مهرماه 99 باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار بهاباد، مديرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مسئولین عضو کارگروه و برخی مدیران کارخانجات و معادن شهرستان در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه به تشریح مسائل و مشکلات برخی کارخانه ها و معادن شهرستان از جمله زیرساخت های نامناسب شبکه برق کارخانه کیمیاداران، مشکلات ماسه شویی های شهرستان و صدور مجوزهای لازم پرداخت و بر ضرورت رفع این مشکلات تأکید نمود.

"محمدمهدی خانی زاده" در ادامه با اشاره به درخواست های مردمی و اینکه ناحیه صنعتی موجود جوابگوی نیازهای صنعتی بهاباد نمی باشد، خواستار تسریع در تعیین محل مناسب و صدور مجوز برای ایجاد شهرک صنعتی دوم در بهاباد باتوجه به نیاز امروز و آینده این شهرستان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با بیان اینکه شهرستان بهاباد یکی از شهرستان های محروم و کمتر توسعه یافته استان می باشد گفت: می طلبد با نگاه ویژه نسبت به شهرستان بهاباد و اتخاذ تصمیمات فوق العاده مدیریتی، برای رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان اقدام شود.

"سیدمسعود عظیمی" به جایگاه صنایع در توسعه اقتصادی شهرستان بهاباد اشاره نمود و تصریح کرد: با هم افزایی مسئولین و کارآفرینان و استفاده از توان یکدیگر می توانیم موتور محرکه پیشران توسعه اقتصادی شهرستان بهاباد را استارت بزنیم.

در ادامه این جلسه واحدهای صنعتی شهرستان مسائل و مشکلات خود را که اکثراً در رابطه با زیرساخت ها بود مطرح و تصمیماتی برای رفع آن اتخاذ گردید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا