مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: امکان ثبت نام مدرسین حق التدریسی دانشگاه‌ها برای دریافت بسته هدیه اینترنت رایگان فراهم شد.

یزدفردا: محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با درخواست جامعه دانشگاهی و اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدرسین حق التدریسی دانشگاه‌ها که در لیست اعلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشند نیز می‌توانند برای دریافت بسته اینترنت رایگان ۱۲۰ گیگا بایتی تا ۱۰ آبان ماه به سامانه ICTGifts.ir مراجعه کنند.

او با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان اساتید دانشگاه‌ها، افزود: اساتیدی که تا کنون اقدام نکرده اند، برای دریافت بسته اینترنت رایگان می‌توانند به سامانه ICTGifts.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام خود در زمان مقرر از دریافت بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی بهره‌مند شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: مدرسین برای ثبت نام در سامانه بایستی، کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام مدرس است را در سامانه درج کنند.

پاکدل تصریح کرد: پیش از این وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور حمایت از فرآیند آموزش مجازی در کشور، پس از اعلام لیست سامانه‌های آموزشی از طرف دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی مراکز علمی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، را برای دانشجویان، طلاب و اساتید رایگان کرده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا