رئیس سازمان اورژانس یزد از انتقال 419 بیمار مشکوک به کرونا در ماه مهر توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان ها خبر داد.

یزدفردا: دکتر دهقان  با اشاره به حوادث ترافیکی در ماه مهر در استان یزد گفت: در این ماه هزار و 278 حادثه ترافیکی در استان یزد رخ داده است که هزار و 169 مصدوم این حوادث در بیمارستان بستری و 15  نفر فوت شده اند. وی افزود: هم چنین 4 هزار و 546 حادثه غیر ترافیکی در این ماه در استان به وقوع پیوسته است که از این تعداد 2 هزارو 247 مصدوم این حوادث در بیمارستان بستری و 145 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

 دکتر دهقان ادامه داد: هم چنین 112 مورد مسمومیت به این سازمان گزارش شده است که از این تعداد 8 مورد مسمومیت با الکل و 23 مورد مسمومیت با منواکسید کربن بوده است. رئیس سازمان اورژانس یزد خاطر نشان کرد: 210 مورد سقوط، 222 مورد ماموریت قلبی و 619 مورد ماموریت تنفسی توسط کارکنان اورژانس یزد انجام شده است.

 وی هم چنین از 18 ماموریت توسط امداد هوایی در استان یزد خبر داد. دکتر دهقان با اشاره به فعالیت 56 پایگاه شهری و جاده ای گفت: 4 هزار و 616 ماموریت توسط پایگاه شهری و هزار و 208 ماموریت توسط پایگاه امداد جاده ای انجام شده است.

 رئیس سازمان اورژانس یزد با اشاره به شیوع کرونا در استان تاکید کرد: در ماه مهر 419 ماموریت مرتبط با انتقال بیمار مشکوک به کرونا به  بیمارستان های استان انجام شده است. دکتر دهقان در پایان  با اشاره به تعداد ماموریت های ویژه تصریح کرد: 5 مورد ماموریت انتقال بیمار سکته قلب حاد و 9 مورد ماموریت انتقال بیمار سکته مغزی حاد توسط اورژانس یزد انجام شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا