رستگاری با بیان‌اینکه اوج‌گیری مجدد کرونا اجرای سرود خیابانی دانش‌آموزان و رژه موتورسواران در ۹ ربیع در استان یزد را لغو کرد، گفت: مسابقه مجازی «جرعه مهدوی» ویژه مردم دارالعباده ایران در سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

یزدفردا: «حمید رستگاری» درباره برنامه های بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد برای 9 ربیع الاول، اظهار کرد: پیش از اوج گیری مجدد کرونا و افزایش مبتلایان و جانباختگان آن برنامه هایی را تدارک دیده بودیم که به تناسب شراسط ناگزیر به محدود کردن آنها شدیم.

معاون فرهنگ و آموزش بنیاد حضرت مهدوی موعود(عج) استان یزد ادامه داد: برای مثال مراسم رژه موتورسواران و نیز اجرای سرود خیابانی دانش آموزان برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا، این ویژه برنامه ها لغو شد.

وی تصریح کرد: اما مقرر است در روز دوشنبه، 5 آبان همزمان با 9 ربیع الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری یزد، مسابقه «جرعه مهدوی» به صورت آنلاین از ساعت 11 تا 16 برگزار می شود. عموم مردم دارالعباده ایران امکان شرکت در این مسابقه را دارند.

رستگاری ابراز کرد: این مسابقه مجازی بر اساس کتاب «جامعه مهدوی» که پیش از این در قالب 20 هفته‌نامه در 20 هفته گذشته در اختیار مردم قرار گرفته بود، برگزار و 25 برگزیده آن جایزه نقدی پنج میلیون ریالی اعطا می شود. علاقمندان می توانند در ساعات مذکور از طریق ثبت نام آنلاین در سایت yazd.mahdaviat.ir با پاسخ سوالات تستی چهارگزینه ای در این مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگ و آموزش بنیاد حضرت مهدوی موعود(عج) استان یزد درباره برنامه های پیش روی بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های تربیت مربی مهدوی ویژه مقاطع پیش دبستان و دبستان و نیز در سطح عموم و اجرای برنامه «صبحگاه انتظار» و برگزاری مسابقه «انتظار» ویژه دانش آموزان و معلمان ازجمله این برنامه ها است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا