باحضور فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولین، سالن آزمون گواهینامه رانندگی "شهید حسینعلی محمّدی" با اعبتاری بالغ بر یک میلیارد ریال در محل ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی بهاباد افتتاح شد.

یزدفردا: باحضور فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولین، سالن آزمون گواهینامه رانندگی "شهید حسینعلی محمّدی" با اعبتاری بالغ بر یک میلیارد ریال در محل ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی بهاباد افتتاح شد.

 فرماندار بهاباد هزینه راه اندازی این سالن آزمون را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان نمود و گفت: با پیگیری هایی که انجام شده تمامی مراحل صدور گواهینامه رانندگی تا تحویل آن، به صورت کامل در این شهرستان صورت می گیرد.

"محمدمهدی خانی زاده" به نقش مهم راه اندازی این مرکز آزمون در کاهش تردد و سوانح اشاره نمود و گفت: باتوجه به اینکه شهروندان برای آموزش و دریافت گواهینامه می بایست به شهرستان های همجوار مراجعه کنند، راه اندازی این مرکز آزمون نقش مهمی در کاهش تردد در جاده های شهرستان دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهاباد به ثبت نام 280 نفر متقاضی گواهینامه رانندگی در شش ماهه گذشته اشاره نمود و افزود: به طور میانگین 1400 سفر در جاده های مواصلاتی شهرستان های همجوار کم خواهد شد.

فلاح با بیان اینکه ماهیانه برای190 نفر آزمون رانندگی برگزار می شود، افزود: دریافت گواهینامه نیازمند 20 جلسه آموزشی می باشد که هشت جلسه تئوری و 12 جلسه دیگر عملی می باشد.

گفتنی است فرماندار بهاباد در ادامه از روند تجهیز دفتر خدمات خودرویی و تعویض پلاک بهاباد و همچنین ساختمان پلیس راه بهاباد که به زودی افتتاح خواهد شد بازدید نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا