دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد گفت: مصوبات ستاد کرونا و اصول و پروتکل های بهداشتی به عنوان سند لازم الاجرا در بحث مبارزه با ویروس کروناست و مدیران و مسئولین دولتی باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

یزدفردا: علی باقرپور افزود: ستاد کرونا وظایفی را به عهده ادارات و دستگاه های دولتی جهت آموزش و نظارت بر تعطیلی یا فعالیت برخی اصناف و مشاغل نهاده است که متاسفانه گزارش هایی از برخی از این ادارات به این مرجع قضایی واصل شده است که انجام وظایف ادارات با واقعیت جامعه منطبق نبوده و نظارت های مستقیم و گزارشات مردمی خلاف آن را ثابت می نماید.

وی تصریح کرد: مقرر گردیده ضابطین دادگستری، ارزیابی دقیقی از بازتاب عملکرد ادارات در سطح شهرستان به عمل آورده و چنانچه کوتاهی در عملکرد دستگاه دولتی مشاهده نمودند آن را جهت برخورد جدی به دادستانی گزارش نمایند.

این مقام قضایی ضمن درخواست از مردم جهت همکاری با ادارات مربوطه در بحث مشاغل و همچنین رعایت توصیه های بهداشتی به صورت شخصی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده قصور و کوتاهی در اجرای مصوبات مذکور مراتب را به شماره ۹۰۳۸۰۵۲۴۲۲ جهت پیگیری و نظارت ارسال نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا