یکی از متخصصان بیماری‌های عفونی و تب‌دار بیمارستان مهریز از مردم به خصوص افرادی که دارای بیماری‌ زمینه‌ای هستند ،خواست، در این روزهای سخت کرونایی بیشتر از خود مراقبت و در منزل بمانند و توصیه‌های بهداشتی را هم رعایت کنند که این امر به پیشگیری از ابتلای آنها به بیماری کمک می کند .

یزدفردا: دکتر محمدعلی طیب‌زاده روز شنبه در دیدار فرماندار و شهردار مهریز از محل کارش  در بیمارستان افزود: افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای ندارند اصلا تصور نکنند که این بیماری صرفا یک سرماخوردگی ساده است و مشکلی پیش رویشان نیست بلکه باید خیلی نسبت به رعایت نکات بهداشتی پایبند باشند.

این متخصص بیماری‌های عفونی با قدردانی از پیگیری مسایل بهداشت و درمان شهروندان ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین هدیه مردم در این شرایط خاص بحرانی برای کادر درمان، پزشکان و پرستاران است، زیرا روح و جسم آنان طاقت به نظاره نشستن لحظات تلخ بیماران را ندارد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان منطقه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مخلصانه، بی‌منت، به جد و شبانه‌روز در تلاش هستند تا از  بیماران صیانت و به آنان آرامش هدیه کنند. 
رضا زارع زاده مهریزی افزود: مدافعان سلامت این روزها در سنگر مقدس خود، کار را به عنوان یک شغل تلقی نمی‌کنند بلکه به عنوان یک وظیفه و تلاش عاشقانه برای سلامت مردم تلقی کرده و می‌کنند که جای قدردانی دارد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا