رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ما و همکارانمان تنها ۳ یا ۴ ساعت در شبانه روز استراحت می کنیم؛ اما اگر مشارکت همگانی را شاهد باشیم، مسلما دلگرم تر و مقاومتر می شویم.

به گزارش رفسنجان فردا؛ در حاشیه تجلیل خیرین رفسنجان از مدافعان سلامت در بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع)، دکتر علی اسماعیلی ندیمی با گلایه از وضعیت کرونا در رفسنجان، گفت: حال همکاران من خوب نیست و کادر درمان، بیمار و خسته شده اند؛ انتظار ما از مردم فقط ماسک زدن است.

وی با ابراز تأسف از بی توجهی مسئولین و مردم به توصیه های بهداشتی و پزشکی، افزود: همکاران ما با سختی های فراوانی روبرو هستند؛ اگر مسئولین ۱۰ درصد حرف ما را قبول می کردند، شاید اقدامات جدی تر میشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه با شروع فصل برداشت پسته آمار مبتلایان در روستاها افزایش خواهد یافت، گفت: بیشترین آمار مبتلایان تاکنون مربوط به شهر بوده و روستا ها هم با توجه به اتمام فصل برداشت پسته به آمار اضافه می شوند.

وی با انتقاد از برپایی مراسم ترحیم مبتلایان به کرونا در آرامستان، از اجتماع شهروندان در دورهمی ها و باشگاه های ورزشی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: گویا برخی افراد از زحمت های ما بی خبر هستند؛ فقط ما مانده ایم و تعداد زیادی از بیماران که هیچ حمایتی نمی شویم.

اسماعیلی ندیمی ادامه داد: چرا باید در دنیا بیشترین تلفات کادر درمان را داشته باشیم؟ ما و همکارانمان شبانه روز بیشتر از 3 تا 4 ساعت استراحت نداریم؛ اما اگر مشارکت همگانی را شاهد باشیم، مسلما دلگرم تر و مقاومتر می شویم.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا