بسیج جامعه پزشکی از داوطلبان همیار سلامت برای کمک به کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان دعوت به همکاری میکند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرهنگ پساوند ضمن اعلام آمادگی کامل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان برای همراهی با کادر درمان گفت: سپاه و بسیج همچون سایر بحران‌ها باز هم در میدان عمل و در کنار دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از علاقمندان خواست از طریق بسیج جامعه پزشکی بصورت داوطلبانه با کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان همکاری و در صورت نیاز به یاری کادر درمان بشتابند.

 وی افزود: بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در رشته های پزشک عمومی، تکنیسین آزمایشگاه، پرستار، بهیار، کمک بهیار، بیماربر، نگهبان، کارشناس بهداشت و اپراتور نیاز به همکاری دارد.

 پساوند ادامه داد: علاقمندان و داوطلبان می توانند مشخصات خود را شامل《نام و نام خانوادگی، شماره ملی، عنوان رشته و شماره تماس》با مراجعه حضوری به پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج سراسر شهرستان رفسنجان‌ و یا از طریق پیام رسان های "ایتا" و "واتساپ" به شماره 09131911602 ارسال کنند.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا