پرسنل اورژانس رفسنجان با وجود همه فشارها و حجم بالای ماموریت ها با تمام توان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس ایستاده اند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و شهرستان رفسنجان علیرغم مشکلات موجود در زمینه نیرو و امکانات اورژانس 115 رفسنجان با هدف کاهش انتقال ویروس به سایر بیماران آمبولانس ویژه بیماران کرونایی را راه اندازی نمود. در پیک اول بیماری کرونا با رعایت نسبی پروتکل های بهداشتی از سوی همشهریان، بیماری در شهرستان رفسنجان کنترل گردید.

از اوایل فروردین تا نیمه های آبان ماه تعداد 17318 تماس در رابطه با کرونا با اورژانس گرفته شده، متاسفانه با ساده انگاری وغفلت بعضی از همشهریان این بیماری از 2 ماه قبل سیر صعودی یافت تا جایی که تعداد تماس ها 5608 و ماموریت های مربوط به بیماری کرونا به 369 مورد افزایش یافت. 

عملا همه ۲۱ پایگاه اورژانس رفسنجان درگیر اعزام و انتقال ماموریتهای مربوط به بیماران کرونایی در کنار ماموریتهای زیاد غیر کرونایی شدند و مجموع تعداد تماس 504 و ماموریتهای اورژانس به 92 ماموریت در روز رسید. 

در حال حاضر متاسفانه ۱۳ نفر از پرسنل اورژانس مبتلا به این ویروس هستند و حداقل ۱۴ روز باید مابقی همکاران در کنار فشارها و خستگی های این مدت جایگزین شیفت های همکاران خود باشند تا سنگر خالی نماند.

همشهریان گرامی پرسنل اورژانس رفسنجان با وجود همه فشارها و حجم بالای ماموریت ها با تمام توان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس ایستاده اند و تنها توقع ای که از شما عزیزان دارند رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به نکات بهداشتی تا پایان شکست این بیماری می باشد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا