فرماندارمیبد گفت: در بازدید آقای جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهرستان قول‌هایی برای تجهیزات بسیار ضروری بیمارستان گرفته شد؛ که از ناحیه فرمانداری، دفتر نماینده و امام‌جمعه و دانشگاه علوم پزشکی در حال پی گیری است و در همین هفته به نتیجه می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کووید نوزده در شهرستان میبد و تعداد بستری‌ها در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) گفت: با توجه به اینکه این روزها مشکلاتی در سیر درمان مبتلایان کرونا درمیبد پیش آمد و با کمبود امکانات مواجه شدیم؛ با فراخوانی که انجام شد؛ صنعتگران و خیران شهرستان میبد بیش از 3 میلیارد تومان دریک هفته گذشته به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) کمک کردند.

فلاح با قدردانی از این همراهی و همیاری خیرین افزود:2 میلیارد تومان از این مبلغ صرف خرید دستگاه اکسیژن ساز و مبلغ یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان هم برای خرید مخزن اکسیژن هزینه شد که ظرف یک هفته آینده به میبد خواهد رسید.

فرماندارمیبد در ادامه افزود: در بازدید آقای جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت هم قول‌هایی برای تجهیزات بسیار ضروری بیمارستان گرفته شد؛ که از ناحیه فرمانداری، دفتر نماینده و امام‌جمعه و دانشگاه علوم پزشکی در حال پی گیری است و در همین هفته به نتیجه می‌رسد.

وی گفت: شهرستان میبد با 110 هزار نفر جمعیت و صنعتی بودن و مهاجرین بالا از حساسیت و شرایط خاصی برخوردار است و با توجه به آمار بالای بیماران شاید به چند قلم امکانات دیگر نیاز باشد که تأمین آن به‌تنهایی در توان دانشگاه علوم پزشکی نباشد بنابراین از خیرین تقاضا داریم نسبت به تهیه این تجهیزات هم درکناردانشگاه و مسئولین باشند تا این امکانات هم فراهم شود.

 

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا