موکب ها و هیأت‌های مذهبی رفسنجان هم به پویش نذر نفس پیوستند

به گزارش رفسنجان فردا؛ جمعی از خیرین و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان رفسنجان به منظور فراهم کردن اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی و کمک به خالی شدن تعدادی از تخت‌های بیمارستان، پویش «نذر نفس» را راه‌اندازی کرده‌اند که موکب خاتم الانبیاء (ص) هیأت کربلا و هیأت عاشقان علمدار به این پویش پیوستند.

 حجة الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این باره بیان کرد: موکب ها و هیأت‌های مذهبی رفسنجان با مشارکت در طرحی با عنوان «نذر نفس» درنظر دارند، برای بیمارانی که نیاز به اکسیژن دارند، دستگاه اکسیژن ساز تهیه کنند.

 وی افزود: برای این که تخت بیمارستان اشغال نشود و افراد بتوانند در منازل خودشان تحت درمان قرار گیرند، قرار براین شد که تعدادی دستگاه اکسیژن ساز تهیه و خریداری شود و در اختیار بیمارستان قرار گیرد تا بیماران در طول درمان از این دستگاه‌ها استفاده کنند و پس از این که بهبود یافتند، دستگاه را مجدداً به بیمارستان برگردانند تا به بیمارهای بعدی که نیاز دارند، داده شود. 

 حجة الاسلام عسکری در ادامه بیان کرد: این اقدام بسیار شایسته و خوبی است که با مدیریت موکب خاتم الانبیاء که در این زمینه هم در ابتدای شیوع این بیماری در مسئله تهیه ماسک خیلی فعالیت کردند، هم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، که تقریبا در رفسنجان همه‌ ز‌ندانیان جرائم غیرعمد در شرف آزادی هستند.

 وی افزود: اکنون برای گام سوم مشارکت در طرح «نذر نفس» که در این زمینه افراد خیّر و توانمندی که تمکن مالی دارند و می‌خواهند در جهت سلامتی مردم کمک کنند، برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز با موکب خاتم الانبیاء همکاری و در این کار بسیار ارزشمند، انسان‌دوستانه و مؤمنانه مشارکت کنند

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا