مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت هفته بسیج گفت: حضور بسیج در صحنه های مختلف موثر است و بسیاری از موفقیت‌های کشور مرهون تلاش‌های بسیج و بسیجیان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی در پیامی به همین مناسبت افزود: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم از جمله سازندگی کشور و بحران‌های اقتصادی و بهداشتی و اجتماعی نمونه هایی از آن  است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در ادوار مختلف تاریخ کشور هرکجا انقلاب نیاز به کمک و حمایت داشت بسیجیان دلاور با فرمان ولی‌فقیه و اخلاص بی‌نظیر خود بدون هیچ چشم‌داشتی در صحنه حاضر و به ‌نظام و کشور خدمت کردند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در پیام خود آورده است: بسیج نهادی مردمی، خدمتگزار، منشأ حرکت‌های جهادی و کانون ایثارگری در کشور است که در تمامی اقشار و صنوف مختلف مردم بروز و ظهور کرده است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع گفت: فرمان تاریخی حضرت امام خمینی  (ره) مبنی بر تشکیل بسیج یکی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک نظام بود که سازمانی مردمی، پرافتخار و حماسه‌ساز را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، بسیج را بازوی توانمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: جوانان باایمان و پرشور این آب‌ وخاک از ابتدای تاسیس این نهاد مردمی با تمام وجود و با رشادت‌های وصف‌ناشدنی در تمامی عرصه‌ها از جمله دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریدند و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی با فدا کردن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد ایستادگی کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا