فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان رفسنجان از آغاز مرحله سوم کمک مومنانه در قالب اهدای خون به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سروان پاسدار علی خفاجه در جمع بسیجیان شهرستان رفسنجان ضمن تبریک هفته بسیج و دعوت از بسیجیان عضو ادارات شهرستان برای اهدای خون بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج و با توجه به وضعیت کمبود خون در شهرستان برآن شدیم توسط بسیجیان پایگاه های تابعه نسبت به این امر خداپسندانه اقدام نمائیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان رفسنجان افزود: به همین منظور ضمن هماهنگی با سازمان انتقال خون شهرستان و فراخوان به بسیجیان از امروز سوم آذرماه اهدای خون در مرکز انتقال خون شهرستان آغاز شده است.

 وی تصریح کرد: بسیجیان پایگاه شهید نعمتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که پیش از این در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه تعداد 40 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده بودند، این بار با اهدای خون به یاری نیازمندان شتافتند.

 خفاجه با تشکر از بسیجیان پایگاه شهید نعمتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، عنوان کرد: با لبیک به ندای امام خامنه ای (مدظله العالی) رزمایش کمک مومنانه را همچنان به صورت مستمر ادامه خواهیم داد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا