فرمانده انتظامی استان از کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی با فروش زمین در شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سردار عبدالرضا ناظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: درپي شکایت چند نفر از شهروندان رفسنجانی مبنی بر اینکه افرادی با روش ها و ترفندهای مختلف از طریق سایت دیوار با پیش فروش املاک از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: طی تحقیقات پلیس مشخص شد، افرادی با جعل اسناد زمین، اعتماد شهروندان را جلب و پس از اخذ مبالغی بالا به عنوان پیش پرداخت تلفن همراه خود را خاموش و اقدام به کلاهبرداری می کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با راهنمایی مال باختگان و هماهنگی مرجع قضائی، 3 متهم شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند، ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان تاکنون با فروش 6 فقره زمین، 15 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از شهروندان خواست: چنانچه کسانی دیگر از این متهمان شکایت دارند به پلیس آگاهی شهرستان "رفسنجان" مراجعه کنند و همچنین برای پیش خرید ملک بايد علاوه بر اینکه از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده آگاه و مطمئن شوند، قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا