سرپرستان خانوار فاقد درآمد ثابت، کدملی خود را از شماره موبایلی که به نام آنها ست به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: ثبت نام در طرح جبرانی معیشت خانوارها در قالب پرداخت کمک بلاعوض ماهانه ۱۰۰ هزار تومان و پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار آغاز شده است.

وی ادامه داد: سرپرست خانوارهای فاقد درآمد ثابت که در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونا خانوارها بوده اند  از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت 4ماه کمک بلاعوض ماهیانه 100 هزار تومان به تعداد اعضای خانوارهای پرداخت می شود که این طرح 11 میلیون خانوار را شامل می شود.

تشکری افزود: تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول، یعنی فروردین سال ۱۳۹۹ درنظر گرفته می‌شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه تمامی افرادی که در نوبت قبل وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند می توانند  متقاضی وام باشند خاطر نشان کرد: کارمندان دولت، افراد شاغل در شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه پردازان سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی شوند.

تشکری ادامه داد: متقاضیان صرفا کدملی خود را از روز سه شنبه 4 آذرماه تا سه شنبه 11 آذرماه به مدت یک هفته به وسیله تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند. شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال کنند.

وی اضافه نمود: به پیامک های ارسالی مشمولان دو هفته دیگری پیامکی از سرشماره v.refah پاسخ داده می شود و  نیاز به حضور افراد در هیچ اداره و سازمانی نیست.

تشکری در پایان تصریح کرد: بازپرداخت وام یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد 4درصد با اقساط 30 ماهه و از یارانه معیشتی خانوارها کسر می گردد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا