شبکه تلویزیونی مجازی ادبستان بهشت با عنوان «ادب تی‌وی» به همت هیئت انصار ولایت در فضای مجازی اسکای‌روم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

یزدفردا: مدیر ادبستان بهشت اظهار داشت: شبکه تلویزیونی مجازی «ادب تی‌وی» پنج‌شنبه‌های هر هفته با ارائه برنامه‌های متنوع، سعی در جذاب‌ کردن مباحث آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان مخاطب خود دارد.

محمد حسنی درباره هدف از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی افزود: غیرحضوری شدن مدارس و تدریس از راه دور برای دانش‌آموزان خسته کننده و یکنواخت شده همچنین در آموزش حضوری، فوق‌برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان داشتیم که به خاطر تدریس غیرحضوری برگزار نمی‌شود، بنابراین تصمیم گرفتیم در فضای اسکای‌روم این شبکه تلویزیونی را راه‌اندازی و ضمن جذاب‌ کردن مباحث آموزشی، مباحث فوق‌ برنامه را تحت عنوان «معصوم‌شناسی» و «آداب زندگی» برگزار کنیم.

وی بیان کرد: این شبکه تلویزیونی شامل شش شبکه قرآن، خبر، مستند، سلامت، ورزش و تماشا است که شبکه قرآن و خبر به طور ثابت و دیگر شبکه‌ها به تناسب مباحث به ارائه مطالب آموزشی و تربیتی می‌پردازند.

حسنی درباره محتوای شبکه‌ها گفت: «شبکه قرآن» شامل قرائت زنده سوره‌ها، پیام قرآنی کتاب قرآن و توضیح در مورد آن، برنامه‌هایی باعنوان نور هدایت (معصوم شناسی)، بهتر زندگی کنیم (آداب اسلامی)، کلیپی از قرار معنوی بچه‌ها در طول هفته و… است.

وی افزود: «شبکه خبر» نیز شامل خبرهای ادبستان و فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزان در طول هفته جاری است که به اطلاع آنان رسانده می‌شود و «شبکه مستند» نیز شامل مستند فعالیت و پژوهش‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های علمی و پژوهشی و پرورشی است.

حسنی ادامه داد: «شبکه سلامت» ارائه آداب مربوط به سلامت و نکات بهداشتی؛ «شبکه ورزش» شامل برنامه‌های ورزشی و «شبکه تماشا» شامل نماهنگ و عکس‌ از فعالیت‌ها و کمک‌های دانش‌آموزان در خانه است.

مدیر ادبستان بهشت یکی از ویژگی‌های خاص این شبکه تلویزیونی را کمک خود دانش‌آموزان در تهیه نماهنگ‌ها و ارتباط تصویری و زنده با دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این شبکه ارتباط زنده تصویری با کادر آموزشی و مهمانان مرتبط با مباحث آموزشی و تربیتی در استودیوی مرکزی است.

به گزارش مهر، ادبستان دخترانه بهشت، وابسته به مجتمع آموزشی تربیتی هیئت انصار ولایت است که با رویکرد دینی سعی در ارائه مباحث آموزشی و تربیتی دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا