بسته پیشنهادی پروتکل بازگشایی باشگاه‌های ورزشی یزد روی میز ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا قرار گرفت.

یزدفردا: سید احمد هاشمی با اشاره به تهیه پروتکلی برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: در این بسته پیشنهادی، باشگاه‌های ورزشی باتوجه به رشته‌های ورزشی در سه گروه بی خطر (درفضای بازوهوای آزاد)، کم خطر (ورزش‌های بدون برخورد) و پرخطر (ورزش‌های آبی سرپوشیده و پربرخورد) قرار گرفته‌اند.

وی‌ افزود: این پروتکل در نشست آتی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در روز پنجشنبه سیزدهم آذرماه برای تصویب و اجرایی شدن به رأی گذاشته خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، درخصوص احتمال موفقیت و جامع بودن پروتکل پیشنهادی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان یزد برای باشگاه‌های ورزشی، گفت: این پروتکل حاصل نشست‌های تخصصی با هیات‌های ورزشی استان یزد و همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است و امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده این پروتکل به تایید اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا برسد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: آمار دقیقی از خسارات مالی کرونا به ورزش استان یزد از ابتدای همه‌گیری این ویروس تاکنون در دست نیست اما به استناد آمار و جمع‌بندی‌های انجام شده تنها در سه ماهه ابتدای سال جاری ورزش استان یزد بیش از ۸۱ میلیارد تومان از کرونا محتمل خسارت شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا