امامی گفت: هشدار در خصوص بارندگی در استان یزد داده شده بود اما حجم بارش باران در بازه زمانی کوتاه، بیشتر از ظرفیت سیل بندها در مسیر بود.

یزدفردا: محمد حسین امامی با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته در استان گفت: بارندگی روز گذشته در استان خسارت‌هایی را به راه‌های روستایی استان، بخش کشاورزی و اماکن و منازل مردم در شهرستان‌ها زده است و به زودی میزان خسارت برآورد و اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان ابرکوه بیشترین حجم خسارت و خرابی را به واسطه بارندگی روز گذشته در استان دیده است و اماکن و منازل روستایی قابل توجهی در این شهرستان از بارش باران و جاری شدن سیل دچار آسیب شدند و در دیگر شهرستان‌ها بیشتر راه‌ها و بخش کشاورزی خسارت دیدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد عنوان کرد: هشدار در خصوص بارندگی در استان داده شده بود اما حجم بارش باران در بازه زمانی کوتاه، بیشتر از ظرفیت سیل بندها در مسیر بوده و به همین دلیل موجب جاری شدن سیل در شهر و خسارت به مردم شده است.

امامی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راهداری از جمله دستگاه‌هایی هستند که باید در زمینه خسارت سیل به راه‌ها و اماکن مردم باید کمک کنند تا هر چه زودتر این خسارت‌ها جبران شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا