نماینده شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل خوب با فرمانداری تفت سبب شد تا مسایل مختلف این شهرستان به خوبی رصد و پیگیری شود ، چنانچه همکاری بین مسوولان بیش از این باشد، مشکلات مردم منطقه بهتر رفع می‌شود.

یزدفرداسید جلیل میرمحمدی روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات تفت که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مرکز این شهرستان برگزار شد، بدون اشاره به مشکلاتی که در نتیجه تعامل و همکاری رفع شده است، افزود: مسیر خط دوم انتقال آب خلیج فارس به استان یزد چندین سال قبل تعیین شد و به عنوان نماینده  این حوزه انتخابیه اصراری ندارد که از کدام مسیر عبور کند.
وی درباره بهره برداری از معدن مس علی آباد و دره زرشک تفت هم گفت: تاکنون جلسات و پیگیری های متعددی در این مورد برگزار شده است، هنوز به نتیجه قطعی نرسید و از شرکت کنندگان نشست هم خواست اجازه دهند در شرایط عادی کار کارشناسی در ارتباط با معدن بررسی و انجام شود.
این نماینده مجلس یازدهم اضافه کرد: بیشتر خبرنگاران شهرستان تفت افراد دلسوز و پیگیری در عرصه اطلاع رسانی هستند، چنانچه مسوولان با آنها تعامل خوبی برقرار کنند، به نتایج خوبی هم دست می یابند.
میرمحمدی با بیان اینکه بخشی از انتقاد به رسانه ها به واسطه افسارگسیختگی فضای مجازی است، افزود: وقتی رسانه ای انتقادی منتشر می کند مدیران مربوطه باید پاسخگوی انتقاد یا انتقادها باشند.
همچنین فرماندار تفت در این نشست با اشاره به بارندگی اخیر در شهرستان گفت: مدیریت بحران فرمانداری بودجه خاص به خود ندارد تا در اختیار دستگاه های اجرایی مرتبط توزیع کند  لذا، آنها هم به وظیفه خود عمل نمی کنند و همین امر سبب بروز مشکلاتی هنگام بارندگی برای شهرستان شده است.
علیرضا نوکار افزود: با توجه به بارندگی های اخیر دیروز( دوشنبه) سرنشنیان حدود ۳۰۰ خودرو در محل پیست اسکی سخوید این شهرستان حضور داشتند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از تجمع با توجه به اعمال طرح محدودیت های مرتبط با ویروس کرونایی از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۷ مسیر پیست اسکی سخوید از  ۲ طرف و مسیر گردنه بیداخوید نیز بسته شد.
فرماندار تفت تصریح کرد: مشکل موضوع آب دره گاهان تفت از روستای ده بالا در یک ماه آینده رفع می شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا