کمیته امداد شهرستان ابرکوه از ابتدای سال جاری تاکنون 49 میلیون تومان درزمینهٔ کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده است.

یزدفردا: کمیته امداد شهرستان ابرکوه از ابتدای سال جاری تاکنون 49 میلیون تومان درزمینهٔ کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده است.

کاظم چاکرالحسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه با اعلام این خبر گفت: کمیته امداد شهرستان ابرکوه از ابتدای سال جاری تاکنون 49 میلیون تومان درزمینهٔ کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده است.

وی یادآور شد: در جشنواره کشوری باران وحی که باهدف شناسایی و ارتقاء استعدادهای قرآنی، ادبی، هنری مددجویان در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد، چهار نفر از اعضاء کانون فرهنگی شهید چمران کمیته امداد شهرستان ابرکوه حائز رتبه‌های اول تا چهارم کشوری شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه افزود: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری و به‌صورت مجازی در قالب آماده‌سازی فیلم‌های سه الی ۱۵ دقیقه‌ای در هر رشته به‌صورت مجزا انجام شد، ۶۷ اثر از کانون فرهنگی شهید چمران ابرکوه در رشته‌های مختلف پس از بررسی به دبیرخانه استان ارسال شد که از این تعداد ۱۰ اثر در بخش‌های معارف، ادبی، هنر و آوایی پذیرفته و به مرحله کشوری راه یافتند و درنهایت یک نفر حائز رتبه اول کشوری، یک نفر رتبه سوم و دو نفر رتبه چهارم کشوری شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا